Resolusi Penukaran Baju Melayu dari Jakel

 Resolusi Penukaran Baju Melayu dari Jakel

Kemas l Segak l Bergaya l Itulah antara perumpamaan yang sesuai untuk koleksi baju melayu raya Aaron Aziz dan Zizan Razak dari Jakel yang kini mendapat sambutan ramai. Dalam kegembiraan mendapatkan baju melayu idaman ramai ini, seperti angin lalu, ada segelintir pelanggan yang kurang berpuas hati dengan kualiti baju melayu Jakel yang dikatakan indah khabar dari rupa. Hari ini, Jakel tampil memberi jaminan malah berdiri teguh untuk memberikan yang terbaik buat pelanggan.

10525374 818805594819346 7936466197770172016 n Resolusi Penukaran Baju Melayu dari Jakel

 Resolusi Penukaran Baju Melayu dari Jakel

Sebelum ini, Jakel telah membuat tindakbalas pantas berhubung jahitan dalam baju yang berserabut dengan menggantikan yang baru malah pelanggan tersebut kelihatan sangat gembira dengan feedback yang diberikan oleh Jakel. Tahniah kepada Jakel yang segera tampil ke hadapan! Thumbs up!

 Resolusi Penukaran Baju Melayu dari Jakel

Baju Aaron Aziz ini kalau tengok memang berkualiti dan cuba teliti hasil jahitan dia memang berseni dan berhati hati. Baju ini adalah gambar sebenar dari pihak kami dan korang boleh nilaikan sendiri dengan mata kasar sejauh mana kualiti dan standard yang diberikan oleh jakel untuk memenuhi kehendak pelanggan.

 

Menerusi status facebook Resolusi Penukaran Baju Melayu dari Jakel, ramai yang tampil memberikan komen positif dan menyambut baik berita terbaru ini. Bukan perkara mudah bagi satu jenama besar untuk memberikan penukaran secara besar besaran dalam masa yang singkat. Patutlah ramai yang sanggup beratur panjang untuk membeli koleksi baju dari Jakel. Jakel sentiasa memahami kehendak pelanggan!

The post Resolusi Penukaran Baju Melayu dari Jakel appeared first on Pen Merah.

Nota: